۲۹ فروردین ۱۴۰۱، ۸:۳۰

فرمانده گروه ۸۴۰ موشکی شهید کبریایی آران و بیدگل:

بزرگترین سلاح ارتش جمهوری اسلامی ایران ایمان و ولایت مداری است

بزرگترین سلاح ارتش جمهوری اسلامی ایران ایمان و ولایت مداری است

کاشان - فرمانده گروه ۸۴۰ موشکی شهید کبریایی آران و بیدگل گفت: بزرگترین سلاح ارتش جمهوری اسلامی ایران ایمان و ولایت مداری است.

سردار شاهین پاکروان در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به فرارسیدن روز ارتش اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول بیش از چهار دهه گذشته در کنار ملت ایران در راستای پاسداشت اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.

وی با اشاره به هشت سال دفاع مقدس و حمله دشمن بعثی به مرزهای ایران اسلامی ابراز داشت: ارتش جمهوری اسلامی بعد از حملات ناجوانمردانه صدام به شهرهای ایران بلافاصله و بعد از چهار ساعت شهرهای عراق را در پاسخ به این حملات بمباران کرد.

فرمانده گروه ۸۴۰ موشکی شهید کبریایی آران و بیدگل با بیان اینکه صدام داعیه رسیدن به تهران بعد از یک هفته را داشت، تصریح کرد: روز بعد از این صحبت‌های بی ربط صدام و در پاسخ به یاوه گویی های رئیس جمهور بعثی عراق، ارتش ایران با ۱۴۰ فروند هواپیما عراق را بمباران کردند.

وی با اشاره به اینکه در همان چند روز ابتدایی جنگ حدود ۵۰ درصد از قوای نیروی هوایی عراق نابود شدند، خاطرنشان کرد: بعد از این اتفاقات صدام تمام هواپیماهای خود را جمع کرد و در غربی‌ترین نقطه این کشور جمع کرد در حالیکه بعد از این اقدام صدام، دلاور مردان ارتش جمهوری اسلامی در عملیاتی بی نظیر در سطح جهانی با عنوان حمله به اچ ۳ تمام این هواپیماها را از بین بردند.

سردار پاکروان با اشاره به اینکه در طول ۶۳ روز ابتدایی جنگ نیروی دریایی عراق توسط دلاور مردان ایران نابود شد، گفت: این باعث شد از آن زمان تاکنون نیروی دریایی در این کشور وجود خارجی نداشته باشد.

وی با اشاره به مؤلفه‌های قدرت یک کشور در حوزه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، نظامی و غیره افزود: انقلاب اسلامی ایران ثابت کرد که ایمان هم یکی دیگر از مؤلفه‌های قدرت هر کشور است.

فرمانده گروه ۸۴۰ موشکی شهید کبریایی آران و بیدگل با اشاره به قدرت ایمان در ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: مهمترین سلاح ارتش ایران ایمان و ولایت مداری است که این باعث شده است با شجاعت و رشادت در مقابل تهدیدها و توطئه‌های دشمن ایستادگی کند.

وی قدرت ایمان ارتش ایران را مدیون اسلام و مردم و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب دانست و اضافه کرد: ارتش در حال حاضر بازوی قدرتمند نظام مقدس جمهوری اسلامی است و آماده اطاعت از فرامین رهبر معظم انقلاب در هر زمان و هر شرایطی است.

کد خبر 5469449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha